fbpx
Facebook w medycynie w 2019 roku

Skuteczna Promocja Branży Medycznej na Facebooku w 2019 roku

Facebook się zmienia. Dodatkowo Facebook w branży medycznej to zupełnie inna gra, wymagająca wiedzy o specyficznych zasadach, punktach regulaminu i oczywiście podejściu do samej komunikacji usług medycznych.

W ostatnim live na Facebooku rozmawialiśmy o tym w jaki sposób wykorzystać FB w medycynie w 2019 roku.

Posłuchajcie o uniwersalnych zasadach, oraz o nowościach, które pojawiły się w ofercie dopiero niedawno!


Marketing Medyczny na Facebooku

Jak wykorzystać Messengera w marketingu medycznym?

O tym temacie pisaliśmy już tutaj. W Live omówiliśmy ciekawe możliwości wykorzystania popularnego komunikatora do rozszerzenia możliwości Facebooka w Waszym marketingu gabinetu medycznego.

Jak rezerwować więcej wizyt w gabinecie medycznym dzięki nowej opcji Facebooka?

Facebook wciąż rozwija możliwości marketingowe i sprzedażowe, które lokalne biznesy (takie jak gabinety medyczne) mogą wykorzystać do dokończenia rezerwacji/sprzedaży bez opuszczania ekosystemu Facebooka.

Z filmu dowiesz się jak wykorzystać opcję rezerwacji wizyt w Twoim gabinecie medycznym bezpośrednio na Facebooku!

Jak promować medyczny biznes na Facebooku w 2019?

Osobiście uważam, że Facebook w medycynie nie jest od dawna kanałem bezpłatnym. Jednocześnie uważam, że dobra strategia i połączenie działań organicznych i reklamowych sprawia, że Facebook to obecnie najtańszy kanał pozyskania nowego pacjenta w sieci.

Czy reklamy Facebooka (Facebook Ads) działają w medycynie? Zdecydowanie tak! Pamiętaj jednak by nie popełniać częstych błędów. W nagraniu powyżej wspomniałem o budowie zaufania. To własnie zaufanie jest kluczowe w marketingu medycznym.

Nie sprzedawaj swoich usług – pomagaj i dostosowuj komunikat do etapu na którym jest Twój potencjalny klient.


ZAPISZ SIĘ
ZAPISUJĘ SIĘ

Chcesz więcej bezpłatnych wskazówek?

Dołącz do innych Specjalistów w naszym newsletterze i otrzymuj newsy i porady jak rozwijać medyczny biznes w sieci.
close-link