fbpx
Marketing medyczny Zdrowy Marketing

Marketing medyczny na wyłączność – poznaj zmiany w Zdrowym Marketingu

Dziś wyjątkowo prezentujemy Wam wpis o wydźwięku bardziej organizacyjnym niż merytorycznym.

Z dniem dzisiejszym wprowadzamy pracę w zakresie marketingu medycznego na wyłączność terytorialną dla naszych Klientów!

Co to oznacza? Będziemy pracować tylko z jednym klientem w danej niszy zapewniając mu, że naszej wiedzy nie wykorzystamy dla innego gabinetu/specjalisty z tego samego zakresu w danym województwie!

Dlaczego taka decyzja?

  1. Efekt synergii – czyli 2+2=5

    Nasz marketing opiera się na testach A/B (posłuchaj mojego podcastu i dowiedz się czym są testy A/B) danych i doświadczeniu.

    Często rozwiązania, które pozwalają nam na pozyskiwanie większej ilości pacjentów to połączenie wszystkich tych elementów. Dlatego uznaliśmy, że musimy stworzyć rozwiązanie, które pozwoli nam w sposób etyczny stosować rozwiązania wynikające z doświadczeń z jednym Klientem również u innych Klientów.

    Dzięki temu nasi Klienci zyskują rozwiązania, które trudno wypracować w małej skali, jednocześnie mając pewność, że dajemy 100% możliwej wartości sprzedażowej. 🙂
  2. Wyeliminowanie kanibalizowania działań reklamowych

    Nasi Klienci to w 95% gabinety medyczne działające lokalnie. Dlatego podobne rozwiązania kierowane na te same rynki lokalne mogłyby sprawiać, że walczymy między swoimi działaniami, co mogłoby się przekładać na nieefektywne wykorzystanie zasobów naszych Klientów. Wiemy, że jest to standardowa praktyka na rynku, my jednak chcemy wprowadzić nową jakość!

Co to oznacza dla Ciebie?

  1. Więcej pacjentów dla Ciebie

    Pracujemy tylko z Tobą i wszyscy klienci/pacjenci, których jesteśmy w stanie pozyskać w Twoim województwie trafiają do Ciebie a nie do Twojej konkurencji.
  2. Nie z każdym będziemy mogli podjąć współpracę

    Oczywiście zdajemy sobie sprawę z faktu, że coraz częściej będziemy musieli odmawiać współpracy. Mamy jednak nadzieję, że ten ruch pozwoli na osiąganie znacznie lepszych wyników dla Klientów z którymi uda nam się podjąć współpracę.

Czy możemy razem pracować?

Na ten moment jesteśmy w stanie podjąć współpracę z gabinetami medycyny estetycznej, stomatologią, fizjoterapią oraz gabinetami dietetycznymi w kilku województwach w kraju.
Zamów bezpłatną konsultację i sprawdź czy i jak możemy razem pracować oraz co możesz osiągnąć.

ZAPISZ SIĘ
ZAPISUJĘ SIĘ

Chcesz więcej bezpłatnych wskazówek?

Dołącz do innych Specjalistów w naszym newsletterze i otrzymuj newsy i porady jak rozwijać medyczny biznes w sieci.
close-link