fbpx

Poznaj nasz blog o skutecznym marketingu medycznym on-line!

3 typy treści w gabinecie medycznym

3 typy treści, które warto tworzyć w gabinecie medycznym

Wartościowe treści w gabinecie medycznym, to świetny sposób na budowę zaufania i przykucie uwagi Twoich idealnych pacjentów w sieci. Dziś wybierać możemy z dziesiątek formatów i miejsc, w których warto publikować on-line. Prawda jest jednak taka, że nie jesteśmy w stanie publikować wszędzie. Gdzie warto więc zamieszczać swoje

CZYTAJ CAŁOŚĆ »
jak targetować reklamę gabinetu medycznego na facebooku

Jak targetować reklamy gabinetu medycznego na Facebooku?

Gdy myślimy o reklamie na Facebooku, najczęściej decydujemy się na poszukiwanie pacjentów przez wybór ich zainteresowań, następnie miejscowości i wieku. Z naszego doświadczenia tego typu targetowanie daje najgorsze rezultaty z dwóch powodów: 1) Wszyscy mogą docierać do pacjentów na podstawie tego typu danych (i robią to), przez co

CZYTAJ CAŁOŚĆ »
kryzys a marketing medyczny

Marketing gabinetu medycznego w kryzysie

Większe i mniejsze kryzysy gospodarcze to normalne i regularne zjawisko, na które każde przedsiębiorstwo powinno i często jest przygotowane. Jednocześnie sytuacja, jaka spotkała dużą część biznesów w związku z zagrożeniem związanym z koronawirusem i covid19 (to jest całkowite zamknięcie się na klientów) z całą pewnością jest znacznie trudniejsza

CZYTAJ CAŁOŚĆ »
marketing medyczny w 2020 roku

7 trendów w marketingu medycznym na rok 2020

Rok temu pisaliśmy dla Was o trendach w marketingu klinik i gabinetów medycznych. Wpis ten okazał się najpopularniejszym na naszym blogu, postanowiliśmy więc, że również w tym roku opiszemy dla Was zmiany, które czekają marketing medyczny w 2020 roku. Oto lista 7 trendów na które warto zwrócić uwagę.

CZYTAJ CAŁOŚĆ »
gabinet medyczny w social media jak często publikować

Gabinet medyczny w social media – jak często publikować?

Prowadzenie kanałów społecznościowych gabinetu medycznego nie jest proste (choć mam nadzieję, że materiały, które publikujemy ułatwiają to zadanie ;)).  Dziś odpowiemy sobie na pytanie jak często gabinet medyczny powinien udzielać się w social media. Znając skalę publikacji w poszczególnych kanałach znacznie łatwiej będzie Ci zaplanować swój kalendarz treści.

CZYTAJ CAŁOŚĆ »
Reklama płatna na facebooku w gabinecie medycznym

Jak pozyskiwać pacjentów dzięki płatnej reklamie na Facebooku?

Jeśli prowadzisz gabinet medyczny, masz fanpage na Facebooku a może nawet konto na Instagramie… nie masz tylko regularnego przypływu nowych pacjentów. Prawdopodobnie powodem jest to, że skupiasz się na niewłaściwych działaniach. Świetny content edukacyjny, ładne grafiki a może profesjonalne wideo, które opublikowałeś na fanpage swojego gabinetu nie przyniosło

CZYTAJ CAŁOŚĆ »
Facebook w medycynie w 2019 roku

Skuteczna Promocja Branży Medycznej na Facebooku w 2019 roku

Facebook się zmienia. Dodatkowo Facebook w branży medycznej to zupełnie inna gra, wymagająca wiedzy o specyficznych zasadach, punktach regulaminu i oczywiście podejściu do samej komunikacji usług medycznych. W ostatnim live na Facebooku rozmawialiśmy o tym w jaki sposób wykorzystać FB w medycynie w 2019 roku. Posłuchajcie o uniwersalnych

CZYTAJ CAŁOŚĆ »
jak promować medycynę na fb - poznaj popularne błędy

5 najczęstszych błędów w reklamach medycznych na Facebooku

Przez 6 lat pracy w systemie reklamowym Facebooka (Facebook Ads) widzieliśmy setki kampanii reklamowych. Przez 6 lat widzieliśmy także wiele powtarzających się błędów. A dzięki temu wpisowi, będziesz mógł ich uniknąć! 🙂 Poznaj 5 błędów, oraz możliwości na szybkie usprawnienie Twoich kampanii i obniżenie kosztów pozyskania pacjenta. Jeśli

CZYTAJ CAŁOŚĆ »
ZAPISZ SIĘ
ZAPISUJĘ SIĘ

Chcesz więcej bezpłatnych wskazówek?

Dołącz do innych Specjalistów w naszym newsletterze i otrzymuj newsy i porady jak rozwijać medyczny biznes w sieci.
close-link